vineri, 6 noiembrie 2009

Biscuiti cu fulgi de ovaz si miere


Eszterke este in vacanta, ii place mult sa ma ajute in bucatarie si ii plac si biscuitii. Astfel am facut impreuna biscuiti cu fulgi de ovaz si miere. Sunt foarte sanatosi si gustosi, usor de preparat impreuna cu copii. Pe mine m-au ajutat 3 fetite si un baietel :-)))).

Intr-un vas am amestecat 100g de fulgi de ovaz, 220g de faina integrala, 1 lingurita de scortisoara macinata, 220g de zahar (de preferat zahar brun), putina sare si 1 lingurita de bicarbonat de sodiu. Intr-o tigaie am omogenizat pe foc mic 220g de unt, 3 linguri de miere, 1 plic de zahar vanilinat si 6 linguri de lapte.

Am amestecat bine toate acestia si am mai adaugat zeama de portocale (2-3 linguri).


Intr-o tava am pus mici mingi din aluat (am dat copiilor cate o lingurita si m-au ajutat si ei) si i-am copt in 15 minute.


Este desertul ideal pentru copii.
Noi am mancat cu portocale si o ceasca de ceai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu