miercuri, 21 iulie 2010

La Multi Ani Mama!!!!


In iulie mama mea a iesit la pensie. Dupa 35 de ani de predare s-a pensionat sa predea nepotilor lectia vietii in loc de matematica.
Ne-am apucat sa-i organizam o petrecere surpriza. Insa mama ne-a surprins pe noi, ne-a anuntat ca ne asteapta pe toti la o cina, exact pe data pe care am ales-o noi. Prima oara n-am vrut sa credem aceasta coincidenta, dar pe urma mi-am dat seama, ca asa sunt mamicile, instinctele lor functioneaza perfect :-)))).

I-am facut tort Dobos, fiind profa de matematica am decorat tortul astfel:
in mijloc am pus o tabla cu formula constantei pi, iar in jurul tablei am scris atatea zecimale a constantei cati ani a predat.


Floricelele le-am facut din martipan:






Mi-au ramas 2 foi si putina crema, din care Eszterke a realizat acest tort unic, dupa fantezia ei, pentru mult iubita bunica. (Trebuia s-o las singura in bucatarie, sa poata sa se concentreze :-)))) )


2 comentarii:

  1. Multa sanatate si fericire va doresc! Mamica ta sa se bucure de pensie cat mai mult! La multi ani si felicitari!
    Felicitari pentru tort!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc mult, Anca, asa sa fie !!!!

    RăspundețiȘtergere