marți, 4 ianuarie 2011

Rulada cu masline si cascaval




A fost superb Revelionul, dar a trecut repede, parca trecea de doua ori mai repede timpul in aceea seara, noapte ca de obicei. Avand numai 2 zile libere, cred ca de aceea am simtit asa si fiindca ne-a placut, ne-am distrat bine.

Aceasta rulada am facut-o pe 30 decembrie si trebuia s-o ascund pana a doua zi sa mai avem cateva si pe masa de Revelion :-)))).

In aluat am pus 1kg de faina, 2 lingurite de sare, 100g de unt, 200ml de smantana si 15g drojdie dospita. Am adaugat lapte pana aluatul nu se mai lipea de mana, aprox. 200ml. Am pus 1 ora sa creasca.
Intre timp m-am apucat sa pregatesc umplutura: am taiat cubulete 200g de masline negre, am ras 300g de cascaval Trapist. Intr-o tava am amestecat cascavalul ras cu 2 oua, 100ml de smantana si 2 lingurite mici de sare. Am impartit umplutura in trei: intr-o treime am pus maslinele taiate, in cealalta am pus germeni de seminte mixte (lucerna, trifoi, mustar, rapita, varza, ceapa, ridichi) si a treia treime a ramas "natur".
Am impartit aluatul in trei. Am luat o parte din aluat, l-am intins, am pus o parte din umplutura si l-am infasurat in rulada. Am taiat rulada in felii de 1.5-2cm latime si le-am pus in tava unsa cu ulei. Am mai lasat sa creasca un pic, dupa ce i-am copt 30 de minute. Am procedat la fel si cu celelalte 2 parti.
Sunt foarte bune si a doua zi.

2 comentarii: