vineri, 12 iunie 2009

Admiratia fata de cai

Ieri am ajutat-o pe prietena mea sa facem un tort de cal. La inceput nu prea stiam cum sa arate, sa fie tot calul, numai capul :-)))). Pana la urma am decis si am format un tort de cal excelent. Pentru blat si crema am folosit reteta de dobos:

-pentru blat 12 oua, 12 linguri de apa, 24 linguru de zahar si 24 linguri de faina.
-pentru crema am batut intr-o oala cu aburi 5 oua cu 250g de zahar si 6 linguri de cacao; dupa ce s-a racit am adaugat 150g de zahar pudra si 450g de unt.
Am obtinut o crema de cacao excelenta.





Am pus crema intre blaturi si am format capul cu ajutorul aluatului pentru salamul de biscuiti.
Eu nu prea ma pricep la cai. Prietenei mele ii plac mult caii, ea a fost sefa in aceasta operatiune. Ea si-a pus toata admiratia ei fata de cai si a realizat acest tort minunat.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu