luni, 8 iunie 2009

Biscuiti cu fulgi de ovaz





Avem o intelegere cu Eszterke: in ultima zi de gradinita din fiecare saptamana o aducem acasa la ora 13 (in mod normal sunt acolo pana la 17). Asa s-a intamplat si joia trecuta (vineri a fost ziua pedagogilor). Ne-a cuprins dorinta de a face o prajitura impreuna :-)))). Mi-am adus aminte, ca ma citit undeva o reteta cu fulgi de ovaz. Am si gasit-o, dar repede a venit ideea lui Eszterke sa o imbunatatim cu putina nuca de cocos (ii plac mult prajiturile invelite in nuca de cocos). „E mai bine sa faci mingi din prajitura decat din plastelina, pentru ca pe acestia le pot manca” :-)))).



Intr-o oala am amestecat 250g faina, 250g fulgi de ovaz, 1 praf de copt, 80g zahar, 2 oua si 250g unt topit si racit. Am adaugat o tabla de ciocolata amaruie taiata in bucati. Eu am vrut sa mai adaug si nuca de cocos, dar dupa placul lui Eszterke am format mici mingi, le-am rostogolit in nuca de cocos si le-am pus in cuptor. In aproximativ 20 de minute au fost gata.




Au un gust nemaipomenit de bun si multe calorii pentru cei mici. Viola n-a primit din acestia, am considerat ca-i prea mica (are 10 luni), dar lui Eszterke ii plac mult. Deja ne gandim cand sa facem din nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu