miercuri, 10 februarie 2010

Gogosi trandafir


Am organizat un mic carnaval in familie. Am avut pe masa gogosi trandafiri, cuib de viespe si popcorn.

Pentru gogosi am facut un aluat din 300g de faina, 5 galbenusuri de oua, 50g de zahra pudra, 100ml de smantana (se adauga smantana pana obtinem un aluat consistent).
Se pune in frigider pentru 1 ora, dupa care se intinde aluatul.

Decupam forme rotunde de 3 marimi. Se taie marginea si se lipesc cu albusul de oua astfel: jos vine marimea mai mare, peste cea mai mica si pe deasupra marimea mijlocie. Apasam un pic la mijloc sa se lipeasca bine.
Eu am incercat si altfel: am decupat cele 3 forme si le-am asezat unul pe celalt dupa ordinea descrisa mai sus si numai dupa aceea am taiat marginile in 4 locuri. Si asa s-au deschis in ulei ca niste trandafiri :-)))). Metoda aceasta mi s-a parut mai rapida.




I-am prajit in ulei.


Ne-au iesit 40 de bucati si inca 2 "ochelari", facute de bunica.


La sfarsit am pus zahar pudra si zahar vanilinat. I-am servit cu gem de caise.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu