joi, 22 octombrie 2009

Galuste cu mac



In Ungaria acest desert face parte din meniul de Craciun, exista credinta ca boabele de mac aduc multi bani si mult noroc in noul an. Insa in zilele noastre galustele cu mac se pregateste in orice parte a anului, se mananca si pentru felul doi.

Eszterke si Viola m-au ajutat sa fac galustele :-)))). Viola tot timpul le gusta, in toate "etapele de lucru" :-)))).

Am taiat 2 cornuri simple si le-am pus intr-un vas mare.
Am pus la fiert 100ml de lapte cu 75g de unt, 2 plicuri de zahar vanilinat, 1 lingura de zahar, 1 lingura de miere si cuisoare macinate.


Am inmuiat cornurile in acest amestec avand grija sa nu se rupa feliile de corn. Peste cornuri am pus amestecul a 4 linguri de mac macinat si 25g de zahar pudra (se poate pune si coaja razuita de lamaie).
Am uns o tava cu unt, am pus galustele si am lasat la copt 15 minute.


Le-am servit cu miere.

Un comentariu: