miercuri, 14 octombrie 2009

Muffin energizant

Ieri am facut acest muffin energizant pentru copii. In fiecare dimineata obisnuim sa mancam iaurt cu musli. De aici mi-a venit ideea sa fac din musli muffin, pentru micul dejun. Insa pentru azi dimineata ne-a ramas un singur muffin, asa ca ne-am intors la iaurt cu musli :-)))).


Este foarte simplu de facut: intr-o oala am pus o cana de fulgi de ovaz, o cana de faina integrala de grau (Tonkoly), 1/2 cana de zahar, 2 oua, praf de copt, putina sare, o cana de iaurt si 5 linguri de ulei. Dupa ce am amestecat bine am pus in aluat 3/4 cana de afine congelate. Mi-au iesit 22 de muffini. Am folosit o cana de 300ml.

Dupa ce i-am scos din cuptor i-am decorat cu glazura de coacaze negre (100g de zahar pudra si 1.5 linguri de sirop de coacaze negre) si afine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu