marți, 19 aprilie 2011

Invitatie de la Aliz

Aliz m-a invitat la un joc: sa va scriu un meniu de Pasti si sa invit 10 blogarite care la randul lor sa se pronunte despre meniul lor de Pasti :-)))). Se posteaza numai din postarile vechi!!!! Cum bine stiti, pana acum am postat cu mici exceptii numai deserturi :-( , asa ca nu pot sa va descriu tot meniul, dar va dau niste idei pentru desert din bucataria traditionala a familiei mele:

Cozonacul dupa reteta bunicii, de nelipsit de pe mesele noastre:


Saratele cu untura si cornulete sarate:




Miel cu seminte:


Prajitura cu branza de vaca:


Tort de miere:


Mie greu sa aleg 10 blogarite, va invit pe toti sa participati la acest joc!

6 comentarii:

  1. Felicitări pentru minunatele reţete pe care le împarţi cu noi. Cănd trec pe la tine am multe postări de recuperat, dar o fac cu cea mai mare plăcere. :) Mă tentează brânza topită de casă, va trebui să încerc, să o pregătesc şi eu.
    Altceva. Nu ştiu dacă cunoşti forumul hobby-handmade. Eu, totuşi îţi fac o invitaţie să treci pe acolo, au şi subiecte cu temă culinară.
    http://hobby-handmade.forumer.ro/forum

    RăspundețiȘtergere
  2. Erika, multumesc mult pentru invitatie. Nu cunosc forumul, dar o sa trec pe acolo. Imi place tot ceea ce este facut cu mana. Multumesc!!!! O zi frumoasa iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  3. vai ce bunatati,idei fainute de Paste,sarbatori fericite Hristos a inviat!!!!

    RăspundețiȘtergere