duminică, 3 aprilie 2011

Mango juice


Ieri am cumparat mango. Am auzit multe si frumoase despre acest fruct, dar noi n-am gustat-o niciodata. Am considerat ca a venit timpul sa vedem cu ce se mananca acest fruct :-)))).
Am facut juice din 1 mango, 1 portocala, zeama a jumatate de lime, 2 linguri de miere si apa minerala. Mie mi-a placut mult, si sotului meu i-a placut, dar copiilor nu prea :-(. Asta e. Trebuie sa se obisnuiasca cu noile gusturi.
Nu stiu alti copii cum sunt, dar ai mei cam greu gusta mancarurile noi, mai ales fetita mea mai mare, cea mica n-are treaba. Dar cu timpul sper sa vina ele cu idei inovatoare :-)))).


4 comentarii:

  1. ce bine mi-ar prinde un paharel ca-i tare cald :-))))o duminica placuta scumpica

    RăspundețiȘtergere
  2. Bianka, koszonom, tenyleg finom :-)))).
    Doinitza, te astept la un pahar. La noi nu-i asa de cald, sunt vreo 11-13 grade, dar bate un vant rece. Te asteptam.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nagyon szeretjük mi is a mangót!

    RăspundețiȘtergere