marți, 21 iulie 2009

Piscoturi pentru bebelusi

Mama mea obisnuieste sa faca piscoturi pentru nepoteii ei. Aceste piscoturi se pot da si bebelusilor de la varsta de 6-9 luni (eu i-am dat de la 6 luni) in mancare (piure de fructe, branza de vaca sau iaurt) sau separat in mana lor.



Aluatul este foarte simplu, dar sunt cateva trucuri de respectat (am incercat si eu, dar fara sa respect aceste reguli si mi-au iesit tari :-))))). Mama a amestecat 3 oua cu 300g de zahar pudra pana la omogenizare (aproximativ 10 minute). Eu am incercat cu mixerul, dar n-a mers figura :-)))). Dupa aceasta a pus 1.5 lingurita de amoniac, 100ml de lapte calduta, 50g de unt si 750g de faina. A intins aluatul (0.3-0.5 cm) pe masa si a taiat diferite forme si i-a copt.
Copii au mancat din ele si am primit si intr-o cutie sa le ducem acasa :-)))). Multumim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu