duminică, 12 iulie 2009

Tort cu iaurt si fructe

E vara, e timpul torturilor de fructe. In weekend Eszterke a fost cu bunicii si cu 2 veri la munte, la 4 km de Gheorgheni. S-au simtit extraordinar de bine, au cutreierat muntii, au cules afine si fragute, dar au gasit si ciuperci. Sambata i-am facut o surpriza: un tort cu iaurt si fructe din gradina.


Am pus la fiert 600g de iaurt cu 2.5 plic de gelatina alimentara, 1 plic de zahar vanilinat si 4 linguri de zahar. Cand a inceput sa fiarba am luat de pe foc si am pus la racit (in timpul fierberii se amesteca continuu). Intre timp am batut o cutie mica de Hulala. Dupa ce s-a racit iaurtul, am adaugat incet frisca. Am pregatit o tava adanca: am pus folie in tava si fructe din gradina: zmeura, strugurei rosii, negri, albi si afine.


Peste fructe am turnat crema si am pus totul la racit in frigider pentru aproximativ 2 ore, pana se intareste ca sa pot pune pe o tava.
Copii au mancat cu pofta si unul dintre baieti mi-a zis: sa ne aduci tort ca acesta de fiecare data cand dormim aici (adica in cabana bunicilor).
O sa incerc sa-i fac pe plac :-)))).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu